Polski samochód dostawczy, to bez wątpienia Fiat Ducato, który jest najlepszym rozwiązaniem, dla Polskich przedsiębiorców i ludzi przewożących różne towary. W samochodzie zastosowano napęd przedni co czyni go bardzo funkcjonalnym. W latach 2002 do 2005 powstawała także wersja Ducato Maxi, która cechowała się polepszonymi osiągami, a także poprawioną stylistyką. Duża możliwość załadunku sprawiała, że pojazd był używany, nawet w najtrudniejszych branżach. Produkcja Fiata Ducato miała miejsce we Włoszech, Brazylii a nawet w Rosji w mieście Władywostok. Na pokładzie Fiatów Ducato znajdował się także bardzo duży kokpit, który umożliwiał kierowcy dobre i sprawne kierowanie pojazdem. Były to pojazdy, które wyglądały bardzo estetycznie i dobrze, a w czasie testów czułem się w nich bardzo dobrze przyjemnie. Fiat Ducato spala zdecydowanie mniej paliwa na 100 przejechanych kilometrów niż na przykład Polski Żuk, którym jeździli wszyscy w dawnych czasach. Najwcześniejsze wersje Ducato to S I SX, które pozwalały poczuć się kierowcom pojazdów dostawczych poczuć się jeszcze bardziej komfortowo i bezpiecznie. Silnik benzynowy mógł być zasilany także gazem, co uczyniło z tego pojazdu ekonomicznym i o którym do dziś mówi się w samych superlatywach. Fiat Ducato odniósł znaczące sukcesy na rynku brazylijskim, w którym sprzedało się najwięcej pojazdów z tej wersji. W późniejszych wersjach tego pojazdu zmodernizowano całkowicie wnętrze i dodano wiele udogodnień, które pozwoliły czuć się klientom komfortowo i jeszcze lepiej. Podwozie jest bardzo wytrzymałe i solidne, a u Fiatów jest to rzadkość. Podejrzewam, że to zasługa firm produkcyjnych Fiata zlokalizowanych w Brazylii i Rosji. Pojazdy Ducato posiadały także bardzo wytrzymałe i solidne koła. Ostatnia wersja Ducato, która wyszła to oznaczona numerem 3.