Samochody mogą okazać się bardzo wciągającą pasją. Coraz modniejsze robi się tworzenie swoich własnych maszyn, remontowanie starych modeli samochodów i nieustanne ulepszanie ich, aż stają się prawdziwymi cudeńkami. Strona internetowa powstała właśnie z myślą o takich zapaleńcach. Bowiem, aby odpowiednio się zabrać za tego typu działania, należy posiadać odpowiednią wiedzę, dobre i sprawdzone informacje, oraz różnorakie rozwiązanie problemów, jakie podczas tej przygody nam się mogą przydarzyć. Wszystko to można znaleźć w jednym miejscu, razem z różnorakimi poradami. Ważnymi wiadomościami motoryzacyjnymi, oraz nowinkami technicznymi. Wszystko to na pewno pomoże w dużym stopniu rozwijać motoryzacyjną pasję każdego mężczyzny i nie tylko.
Chcesz kupić samochód i nie wiesz jaki wybrać? A może masz dylemat czy zdecydować się na motocykl czy na samochód? Nie wiesz co oznaczają podstawowe pojęcia związane z motoryzacją? Wiedza to potęgi klucz – tak mówili już starożytni filozofowie, dlatego należy ją zgłębiać również w dziedzinie motoryzacji. Ta strona będzie idealnym źródłem motoryzacyjnych ciekawostek, a także fundamentów potrzebnych np. przy wyborze odpowiedniego samochodu dla siebie, albo chociażby przy kłopotach z mechanicznymi pojazdami. W jednym miejscu można znaleźć naprawdę sporo wiadomości dotyczących ulubionej dziedziny mężczyzn, jednak na pewno niejedna kobieta znajdzie tutaj coś dla siebie.
Sonda

Jakiej firmy masz samochód?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Popularny kompakt w wersji bez dachu? A właściwie, dlaczego nie! Auto może być doskonałą propozycją dla tych, którzy szukają możliwie niedrogiego auta z odkrytym dachem.
Samochód zadebiuotował niedługo po tym, jak światło dzienne ujrzała wersja Coupe Astry drugiej generacji. Podobnie jak w przypadku protoplasty, tak i tutaj, nadwozie projektowało studio Bertone, co niewątpliwie dodało autu uroku. Trzeba też przyznać, że Astra II w wersji bez dachu jest bardzo wielofunkcyjna. Samochodem bez większych wyrzeczeń podróżować może komplet pasażerów, a w bagażniku zmieści się całkiem pokaźna ilość bagaży. Niestety, Astra II ma też swoje wady.
Jedną z wad Astry II cabrio jest jej pospolitość. I choć wersję bez dachu rzadko możemy podziwiać na polskich ulicach, to trzeba przyznać że jazda kabrioletem we wnętrzu doskonale znanym z bijącego rekordy popularności hatchbacka to synonim nudy. Brak również wyszukanych jednostek napędowych pod maską tego samochodu. Wszyscy zachodzą w głowę, dlaczego Opel nie zdecydował się na zamontowanie choćby jednego wariantu V6 pod maską? Znacznie bardziej taki silnik pasowałby niż mało udany diesel 2.2 DTI.

Zostaw komentarz dla artykułu

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.