Iveco Daily to pojazdy, które były napędzane silnikiem z turbodoładowaniem, co pozwoliło tym samochodom przewozić nawet najbardziej ciężkie ładunki. Masa pojazdu była bardzo duża co pozwoliło na przewożenie ładunków o największych gabarytach, a także tych, które były uznane za łatwopalne. Wszystko zaczęło się od produkcji 4 cylindrowego silnika w miejscowości Foggi, które to sprzedawano na całym świecie i były użyte do wielu innych samochodów dostawczych. Iveco Daily to jedne z najlepszych samochodów dostawczych wyprodukowanych w latach 90-tych.
Była także wersja Iveco Daily z napędem elektrycznym, która także radziła sobie całkiem dobrze w trudnych warunkach, w których wykonywano wiele prac, a takie samochody sprawdzały się doskonale i wiodły prym, w przeciwieństwie do wielu innych wersji z tego segmentu samochodów dostawczych. Wiele pojazdów Iveco Daily zostało wyprodukowanych bardzo dużo, a także zostało ich wiele podrasowanych, przez co więcej pojazdów ma szansę na to aby zdobyć rynki zagraniczne. Firmę Iveco i ich samochody dostawcze chwali bardzo wiele ludzi, głównie ze względu za doświadczenie i dużą praktykę w produkcji samochodów ciężarowych i dostawczych. Samochód posiada także duży i przestronny kokpit, który pozwolił się mi czuć bardzo dobrze i bezpiecznie. Wszystkie przełączniki zamontowane w aucie są do opanowania, nawet po kilku minutach zapoznania się i już po krótkiej chwili każdy kierowca mający uprawnienia do prowadzenia takich pojazdów poczuje się sprawnie, dlatego, że jest to do ogarnięcia po prostu. W Polsce Iveco Daily cechuje się parametrami bardzo dobrymi, a gdy wyszła do sprzedaży 3 wersja tych samochodów to obroty koncernu znacznie się zwiększyły. Uważam, że nie muszę tego samochodu zbytnio polecać kierowcom samochodów dostawczych, dlatego, że duża paka i przyczepa pozwalają na najbardziej trudne warunki i przewożenie wszystkiego rodzaju towarów. Na wielu stoiskach i wystawach pojazdów samochody ciężarowe wiodą prym i są znacznie lepsze niż Polskie Żuki.