Samochody mogą okazać się bardzo wciągającą pasją. Coraz modniejsze robi się tworzenie swoich własnych maszyn, remontowanie starych modeli samochodów i nieustanne ulepszanie ich, aż stają się prawdziwymi cudeńkami. Strona internetowa powstała właśnie z myślą o takich zapaleńcach. Bowiem, aby odpowiednio się zabrać za tego typu działania, należy posiadać odpowiednią wiedzę, dobre i sprawdzone informacje, oraz różnorakie rozwiązanie problemów, jakie podczas tej przygody nam się mogą przydarzyć. Wszystko to można znaleźć w jednym miejscu, razem z różnorakimi poradami. Ważnymi wiadomościami motoryzacyjnymi, oraz nowinkami technicznymi. Wszystko to na pewno pomoże w dużym stopniu rozwijać motoryzacyjną pasję każdego mężczyzny i nie tylko.
Chcesz kupić samochód i nie wiesz jaki wybrać? A może masz dylemat czy zdecydować się na motocykl czy na samochód? Nie wiesz co oznaczają podstawowe pojęcia związane z motoryzacją? Wiedza to potęgi klucz – tak mówili już starożytni filozofowie, dlatego należy ją zgłębiać również w dziedzinie motoryzacji. Ta strona będzie idealnym źródłem motoryzacyjnych ciekawostek, a także fundamentów potrzebnych np. przy wyborze odpowiedniego samochodu dla siebie, albo chociażby przy kłopotach z mechanicznymi pojazdami. W jednym miejscu można znaleźć naprawdę sporo wiadomości dotyczących ulubionej dziedziny mężczyzn, jednak na pewno niejedna kobieta znajdzie tutaj coś dla siebie.
Sonda

Jakiej firmy masz samochód?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Szybki van? Cóż, ósme pokolenie Hondy Civic nieuchronnie przywoływało na myśl rodzinne samochody. Nadwozie pokazane po raz pierwszy w 2001 roku było szokiem, choć nie takim jak debiutujący kilka lat później następca, czyli UFO.
Początkowo, wielu klientów miało spore wątpliwości co do “autobusu” Hondy. Z czasem wyszło na jaw, że 8 generacja kompaktowego “japończyka” jest całkiem porządnie wykonana, a oryginalny design to kolejna nisza, w którą japoński producent postanowił zainwestować. Najlepszy tego przykład to kolejna generacja, czyli wspomniane już UFO.
Ale w klasie aut sportowych panują jednak znacznie inne prawa. Tutaj liczy się opływowy wygląd i sportowe zawieszenie, a postura vana może być, lekko mówiąc, szkodliwa. Jednak Type-R choć zachowuje tradycyjny wygląd Civica, to jest znacznie obniżony, dzięki czemu o wiele lepiej trzyma się drogi, a ponadto zapewnia lepszą trakcję. I choć Civic od lat był wyborem domorosłych tunerów, to Type-R z zewnątrz wygląda zupełnie inaczej. Od razu widać, że mamy do czynienia z naprawdę mocną wersją. Dedykowany pakiet stylistyczny sprawia, że od auta bije moc, a obrotomierz z 9000 RPM tylko kusi do naciskania gazu.

Zostaw komentarz dla artykułu

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.